۷ پاسخ

ی سوال کنم
من تاحالا ایودی اینا اصلا نذاشتم و دقیقم نمیدونم چیه ولی این نخی ک میگین قطعا نباید از واژن اویزون باشه تو هموم رحم تموم میشه بعد چجورس میشه دست زد چک کرد؟؟
ی چیزی بگم روم ب دیوار من ی انگشتمو ب زور میتونم کنم توم چجوری میتونید چک کنید اون داخلو؟

بله در حالت عادی حس نمیکنم اما دست ک میزنم مشخصه خود دکترم گفت هر چند وقت یکبار با دست چکش کن

شما چند وقت گذاشتی

من دیروز گذاشتم

اره من حس میکنم ولی خیلیا حس نمیکنن

نه دگه عزیزم حس نمیشه منم حس نمیکنم‌حس کنی که اذیت میشی

نبایدم حس کنی

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۶ ماهگی
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی
مامان ♥️آوای منی🧿 مامان ♥️آوای منی🧿 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی