ی سوال کنم
من تاحالا ایودی اینا اصلا نذاشتم و دقیقم نمیدونم چیه ولی این نخی ک میگین قطعا نباید از واژن اویزون باشه تو هموم رحم تموم میشه بعد چجورس میشه دست زد چک کرد؟؟
ی چیزی بگم روم ب دیوار من ی انگشتمو ب زور میتونم کنم توم چجوری میتونید چک کنید اون داخلو؟
بله در حالت عادی حس نمیکنم اما دست ک میزنم مشخصه خود دکترم گفت هر چند وقت یکبار با دست چکش کن
شما چند وقت گذاشتی
من دیروز گذاشتم
اره من حس میکنم ولی خیلیا حس نمیکنن
نه دگه عزیزم حس نمیشه منم حس نمیکنمحس کنی که اذیت میشی
نبایدم حس کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.