بنظرتون این دوتا شیکه بخرم واسه دخترم

تصویر
۱۶ پاسخ

دوتاشم شیکه خوشگلن
هرچی دلت بخواد همون کارو بکن 😊خیلی خوشم اومد

چرا سفارش نمیدی از اینستا

خیلی قشنگن از پیجی سفارش میدی؟

من از کتونیش خوشم اومد، قشنگه

بالایی

از اونجایی که به تمیزی پا و جوراب بچه همینطور اسیب ندیدن پاهاش اهمیت میدم بالایی

هر دوتا عالیه

پایینی سلیقه من نیست

چ خوشگلن چ قیمتن

دومی زنونه اش هم هست
اگه خواستید ست کنید

بالایی هم خوبه

پایینی نه. ولی بالایی آره

پایینی خوب نیست اولی بهتره

خیلیییی

عالیههه

پاینی

سوال های مرتبط