۴ پاسخ

من کل زمان شیردهیم لیزر میرفتم خیلیم خوب جواب داد

والا ليزر معا زائد من ٣ماهه ميرم مشكلي نداره از دكتر پرسيدم

لیزر نباید انجام بدی . ولی دندون بخاطر بیحسی فقط بهت میگن دوساعت نباید بچت شیر بدی همین

لیزر جواب نمیده چون هورمونا به‌هم‌ریختگی اند

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی