۷ پاسخ

بی بی کر خیلی خوبه

بی بی کر مگه برا نفخ نیست

کیدیزول تنها رو‌بده جواب میده دیدی خوب نشد بعد دومپریدون بده

من کیدیزول و دومپریدون میدم
هر ۱۲ ساعت ۱.۵ سی سی
خوبه کنترل میکنه
ولی وقتی نمیدم باز بالا میاره ....
در مورد بی بی کر هم حواست باشه
برا بعضی بچه هااا یبوست میاره ...‌‌
پسر من باهاش یبوست گرفت
]کاغذ داخلشو بخون]

واسه دختر منم شربت دومپریدون داده با پودر اس امپرازول یه کم بهتر شده کمتر بالا میاره

بی بی کر و کیدیزول دادم خوب بودن

واسه منک هیچکدوم جواب نبود غیر قرص نکسیوم

سوال های مرتبط