۹ پاسخ

من نمیتونم بدم چون حساسیت ب پروتئین گاوی داره دکتر گفته آد و مولتی ویتامین ندم

من خارجی میدادم ایندفعه بهداشت اینو داده بااینکه شیرینه ولی پسرم خیلی بدش اومدبعدشم کلی گریه کرد

پسر من فقط با این پستونک میگیره

دختر من عاشق طعمشه 😋

من از اول به پسرم همین قطره آد بهداشت رو دادم خوب بوده

من میدم مزشو دوسداره میخوره

من دادم خوب بود برای جفت بچه هام

آره خیلی خوبه من پدیابست میدادم دیگه ماه آخری اینو بهداشت داشت حتی بهتر خوردش گفتم کاش از اول اینو داده بودم

اره استفاده کردیم ولی من خارجی واسش میارم

سوال های مرتبط

مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی