۳ پاسخ

عزیزم پسر منم رفلاکس پنهان داره نمیدونم خوب شدع یانه میخوام بادام بدم میترسم ی موقع بدترشه شما بادام میدین؟؟ازکجا فهمیدی رفلاکسش خوب شده

والا من هنوز واکسن ۶ ماهگی نزدم هم بچم همین مدلی شده

بله ربط داره خیلی از بچه ها اینطوری میشن . از یک روز تا یک هفته طول میکشه تا دوباره اشتهاشون برگرده نگران نباشین

سوال های مرتبط