آبجیا درد پریودی توی هفته۱۶ طبیعیه؟
من درد دارم 😥

۴ پاسخ

منم درد پریودی داشتم و کمردرد استراحت کردم بهتر شدم فکر کنم بخاطر بالا اومدن رحم از لگن و اون رباط گرد

سلام. من امشب دقیقا اینحوری شدم. پهلوم منقبض میشه انگار بچه رفته توی پهلوم رحمم سفت وشل میشه کلا عجیبه

منم درد دارم رفتم بیمارستان
سونو دادم طول دهانه رحمو گرفتن ۳۷بود
انگار میخوای پریود بشی دل و کمرت درد می‌کنه

به دکترت خبر بده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷توراهی 😍🩷 مامان 🩷توراهی 😍🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا 🌱🩵 مامان معجزه خدا 🌱🩵 ۷ ماهگی