۹ پاسخ

عزیزم ورزش کن پیاده روی ورزش با توپ دوش بکیر هر روز

من چی بگم خواهر که انگار نه انگار

ما استرس زایمان زودرس از زور درد و فشار بچه رو سرویکس شما م استرس نزاییدن😂

خوش بحالتون

حالا تا آخر چهل هفته وقت داری

منم هیچ علایمی ندارم هیچ 😖😖😖😖 دیروز معاینه کرد گفت اصلا باز نیس ، سر جنین هم خیلی بالاست 🤦🏻‍♀️ فعلا عجله نکن 😫

برو موسوی خب ت دیگ کاملی برو بگو حرکت کنه زود بزای دیگ

من ته دلم میگه با آمپول فشار زایمان میکنم

منم 🤣

سوال های مرتبط