۱۲ پاسخ

و منم دردی ندارم اصلا😐

منم ۳۹هفته و ۲ روزمه بدون درد

منم هیچ دردی ندارم😁

تنها نیستی منم هستم

منم هیچ دردی نداشتم‌ تااخرش

منم همین طور

خب چرا مثلا از ۳۸،هفته تمرینا ورزشی انجام نمیدید تا درد زایمان شروع شه

خب پیاده روی بکن شیاف گل مغربی استفاده کن دم کرده زعفران بخور ورزش های بارداری انجام بده از یوتیوب دربیار

منم درد دارم شدید ولی کاذب منظم نیستن

من ۳۹ هفته و دو روزم و همینطورم🥲

منم همچنان هیچ دردی ندارم😕🙌🏻

منم دقیقا فردا 39 کامل میشه و درد هم ندارم

سوال های مرتبط