چون من ۱سال و نیم هست که تو اقدام هستم .و عکس رنگی و سونو و آزمایش دادم .همه چی نرمال هستش
خیلی زود بی بی چک زدی
ماه بعد ان شالله
ی روز خیلییی زودعه ی ۱۰ روز صبر کن
میگن که باید ۱۰ روز بگذره تا تست بدی که معلوم بشه
10روز تأخیر آزمایش وتست منفی البته روز6هاله داشت عجیبه
عزیزم زیاد عجله داری،من خودم بعد۱۴روز بی بی چکم مثبت شد...
امکان این هست که باردار باشم ولی با۱روز تاخیر منفی نشون بده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.