با یه روز تاخیر و بی بی منفی😔

۸ پاسخ

چون من ۱سال و نیم هست که تو اقدام هستم .و عکس رنگی و سونو و آزمایش دادم .همه چی نرمال هستش

خیلی زود بی بی چک زدی

ماه بعد ان شالله

ی روز خیلییی زودعه ی ۱۰ روز صبر کن

میگن که باید ۱۰ روز بگذره تا تست بدی که معلوم بشه

10روز تأخیر آزمایش وتست منفی البته روز6هاله داشت عجیبه

عزیزم زیاد عجله داری،من خودم بعد۱۴روز بی بی چکم مثبت شد...

امکان این هست که باردار باشم ولی با۱روز تاخیر منفی نشون بده؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی👼 مامان نی نی👼 قصد بارداری
مامان پناه🩷👧 مامان پناه🩷👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
مامان نخود فرنگی 🫛 مامان نخود فرنگی 🫛 هفته سی‌ام بارداری
جوجه کوچولو🐣🌱 جوجه کوچولو🐣🌱 قصد بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری