۷ پاسخ

وا از کی تاحالا۳۷تب شده🙄🙄🙄

37 تب نیست
شروع تب از 37 و نیم هست

۳۷طبیعیه تب نیس عزیزم
پسر کلا بدنش گرمه
کارن من همیشه داغه بعضیا بغل میکنن میگن تب داره؟
میگم ن همیشه همینه

یه دستمال خنک بنداز رو پاهاش بمونه

بدن پسر من همیشه ۳۷

۳۷خوبه دیگه خب😐😐

طبیعیه تو خواب بدن نیم درجه گرم تره

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان باران و خداداد مامان باران و خداداد هفته بیست‌ودوم بارداری