۲ پاسخ

چرا میترسی؟
ن بابا اصلان ب خودت استرس نده
میگن سزارین دوم خیلی راحتر از سز اول میشه

ایشالله زایمان خوبی داشته باشی قدمشم پرخیر و برکت باشه گلم
اگ زاییدی بیا اینجا بگو لطفا ببینم سزارین دوم سختتر از اولی هس یان منم هرچقد ب زایمان نزدیک میشم بیشتر میترسم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد