۵ پاسخ

کمپرس گرم کن شیرتو بدوش
اگه میخوای به بچه بدی بزا یه یه رب نیم ساعتی بگذره بعد بده بخوره شیر دوشیده رو

مرتب شیر دهی داشته باش
شیرتم بدوش
چون اگه خیلی سفت بشه بچه نمیتونه سینتو بگیره

اره دقیقا اینجوری خوب میشه دیگه

ببین بدوش یا فریز کن یا کم کم بده بچه بخوره، من خیلی اشتباه کردم همشو. ریختم دور، الان شیر داری یکی دوماه دیکه خیلی کمتر از الان میشه، حتما بدوش روزایی نیستی یا کاری داری تز همون استفاده کن

عزیزم شیرتو بدوش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی