خانما دل درد خفیف در هفتع من طبیعیه

۳ پاسخ

منم دارممممم😭

بجز خونریزی کاهش حرکت آبریزش و انقباضات منظم همه چیز تو بارداری طبیعی من هم سه هفته است دل درد خفیف انقباض رحم و واژن و دارم اما همیشگی نیست یه روز تو هفته که با استراحت خوب میشه

اره عزیزم انقباض های رحم منم همون جوریم

سوال های مرتبط

مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین💙 مامان حسین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری