۵ پاسخ

سلام شما عکس آنلاین درست میکنید؟؟؟

مال بهداشت رو میدم

من امروز پدیا بست گرفتم بالا آورد
رفلاکس نداره
شیرم یک ساعت بود خورده بود ولی همه محتویات معده و بالا آورد
قبلش قطره بهداشت و میخورد
شما کیا میدید آد پدیا بست و چند ساعت با شبرش فرق داره؟

آره منم همینو میدم دخترم طعمشو دوست داره

آره پدیابست مارک خوبیه منم قبلا آد میدادم پدیابست میدادم الانم مولتی همون مارک

سوال های مرتبط

مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان گل پسر😍 مامان گل پسر😍 ۱۴ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی