میگم چرا جنسیت بچم نوشته نیست رو سونو

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم میای داخل گروهمون مامانای کرجیم

۱۵ هفته وچندروزی

ولی خوب بهم گفت پسر ممکنه اشتباه بشه 15 هفته بودم

نرسیدی همونجا جنسیتش صبر کن تو انومالی میزنه جنسیت چیه

بعضیا نمیزنن، اکثرا تو غربالگری دوم میزنن

اونجا بهت نگفت؟
دستیارش خنگ بوده یادش رفته بنویسه

سوال های مرتبط