۹ پاسخ

آخی عزیزم😍🤣❤️

هیچی نمیشه دختر منم از این کارا کرده

عب نداره یه بار چیزی نمیشه
من رادین ۲ روزش بود نمیدونستم شیر خشک خراب میشه تا یه ساعت شب براش شیر درست کردم تا ۴ صبح بهش دادم😖😖 فردا صبحش روی قوطی رو نگاه کردم دیدم نوشته یه ساعت🥲 ولی خداروشکر هیچی نشد

تو زمستون هیچ مشکلی نداره
هیچی نمیشه
تابستون خطرناکه
نترس

چیزی نمیشه نگران نباش برا. منم زیاد پیش اومده...
همینجوریشم تا 2 ساعت میمونه میدم ولی بیشتر از اون نه

رسا هم یبار خورد چیزی نشد

دکتر دختر من میگه تا ۴ ساعت هم مشکلی نداره

عیب نداره چیزی نمیشه .منم پیش اومد تا ساعت شیر تو شیشه مونده بود دخترم خورد هیچیش نشد

با ی بار مشکلی پیش نمیاد عزیزم

سوال های مرتبط