آخی عزیزم😍🤣❤️
هیچی نمیشه دختر منم از این کارا کرده
عب نداره یه بار چیزی نمیشه
من رادین ۲ روزش بود نمیدونستم شیر خشک خراب میشه تا یه ساعت شب براش شیر درست کردم تا ۴ صبح بهش دادم😖😖 فردا صبحش روی قوطی رو نگاه کردم دیدم نوشته یه ساعت🥲 ولی خداروشکر هیچی نشد
تو زمستون هیچ مشکلی نداره
هیچی نمیشه
تابستون خطرناکه
نترس
چیزی نمیشه نگران نباش برا. منم زیاد پیش اومده...
همینجوریشم تا 2 ساعت میمونه میدم ولی بیشتر از اون نه
رسا هم یبار خورد چیزی نشد
دکتر دختر من میگه تا ۴ ساعت هم مشکلی نداره
عیب نداره چیزی نمیشه .منم پیش اومد تا ساعت شیر تو شیشه مونده بود دخترم خورد هیچیش نشد
با ی بار مشکلی پیش نمیاد عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.