عزیزم میگیره یکم از شیرت تو قاشق یا قطره چکون بریز وقتی سینه رو در دهن بچه گذاشتی از قطره چکون بریز روی سر سینت بچه میگیره سعی کن بدی .
واگه خواستی شیر خشک بدی تا گشنه نمونه با قطره چکون بده آروم چون اگه به شیشه عادت کنه سینتو نمیگیره..
من خودم دخترم فقط شب اول بیمارستان سینمو گرفت دیگه اصلا نگرفت الان شیر خشک میدم. شیر خودمم میدوشم تو شیشه میخوره ..توهم شیرتو بدوش بده دهنش نگران نباش
من از همون روز بیمارستان شیرخشک دادم
ولی با قطره چکون میدادم از بس ک گفتن شیرخشک نده بعدا سینتو نمیگیره
سر این حرفا بچم دو روز تموم گشنه موند
یادم میفته اون روزا اشکم درمیاد
پس عزیزم کاری ک دوس داری و بکن و فقط ب فکر خودت و بچت باش
حرف بقیه رو هم محل نده ک جز عذاب برا خودت و گشنگی بچت هیچی نمیشه
عزیزدلم تموم این حرفا رو سه ماه پیش منم شنیدم و چقد گریه کردم و اعصاب خوردی گرفتم و باعث شدن با همسرم دعوا کنم
و کارم سر همینجور حرفا فقط گریه بود جوری ک افسردگی گرفتم خیلیییی که شیرمم سر همون کم و کمتر شد
ولی الان اونقد پشیمونم ک چرا خودمو اذیت کردمو باعث شدم شیرم کم بشه
اصن ب این حرفا اهمیت نده جانم ک فقط ب خودت آسیب میزنی و شیرت خدایی نکرده کم میشه یا قطع میشه
فقط ب فکر بچه نازت باش و هم شیر خودتو بده و هم شیرخشک بده
بهتر از اینه که بچه گشنه بمونه
بچه منم سر همین حرفا نمیخواستم شیرخشک بدم دو روز تمام گشنه موند
ک هنوزم به اون روزا فک میکنم عذاب وجدان میگیرم که سر حرف و آدمایی بچمو عذاب دادم
منن مث تو بودم الان دوس دارن بچم شیر خودمو بخوره ولی دیگ نگرف سینه رو
ببین آیهانم اول نمیگرفت خیلی دردسرداره ولی اگه واقعآدوس دارب شیرخودتوبخوره سعی خودتوبکن به حرف هیچکس گوش نده
من افسرگی گرفتم
کارم شده بود گریه
شیرتو بدوش بده بخوره شیرخشکم حتما بده که سیر بشه .به حرف بقیه رم گوش نده
هرکی گفت بگو تو بزا،بیا شیر به بچه منم بده،من شیرم اصلا نیومده،هرکی گفت گفتم اگر از من دلسوزتری بزا به بچه منم شیر بده،دهن همه رو بستم خودمو راحت کردم،اینقدر که عذاب وجدان دادن بهم
بسکه فضولن منتظرن بچه ای دنیابیاد اینابیان کارشناسی کنن و دایه دلسوزتراز مادربشن لعنت بهشون کم اعصاب منو خورد نکردن ادمای لمپت و چیپ فقط دنقد فضولن.اهمیت نده کارخودتو کن
بچه منم همین بود من شیرخشک ندادم بهش،و گرفت
ببین فکش ضعیفه
من میدوشیدم دو روز با قاشق کوچیک دادم تا فقط سیر بشه بعد با قطره چکون دادم بعد پستونک دادم فکش راه افتاد بعد قطره چکونو از گوشه پستونک دادم تو دهنش در نهایت تو ده دوازده روزگی سینه خودمو گرفت
هرکاری میکنی بکن فقط شیشه نده بهش
اگه الان کم شیر بخوره بعد کم جیش و پی پی میکنه و احتمال اینکه زردی بگیره خیلی زیاده الان باید خوب شیر بخوره و خوب دستشویی کنه منم پسر اولم تا ۳ ماه تقریبا شیر خودمو خورد بعدش شیر خشکی شد والا هیچیم همه چیشم خوبه عالی از هیکلش تا هوشش سخت نگیر اتفاقاً کمکی بهش بده چون گشنگی بکشه خیلی بدتره
اگه الان نمیگیره زیاد سخت نگیر شیرخشکبگیر سیر شه منم خودمو خیلی اذیت کردم تا روز دهم تازه سینهگرفت
توجه نکن ب حرف بقیه عزیزم
عزیزم طبیعیه اصلا روزای اول شیرت خیلی کمه ،من که دکتر بهم کفت بچه بدنش کم آبه حتما شیرخشک بده گناه داره ،من هنوزم شیرم کمه و دارم کمکی شیرخشک میدم
اصلا به حرف هیچکسی اهمیت نده ،دست خودمون که نیس
اگه بخوای از الان تو دهن بقیه نگاه کنی که دیگه هیچی.... برا بقیه کاراشم باید به دل بقیه بری
خودت قوی باش درست ترین کار رو براش انجام بده... تو مادرشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.