واکسن زد یا همینطوری تبشو گرفتی؟
بله تب هستش . من با همین تب بدون هیچ علائمی پسرم رو بردم بیمارستان و بستری کردن و متوجه شدن عفونت ادراری شدید داره حتی تو بیمارستان تبش به ۳۹ هم رسید
خیلی مراقب باشید و سریع ببرید دکتر. واینکه با این دماسنج ها باید شما ۰.۵ تا هم اضافه کنید
تبه عزیزم
از۳۷/۲به بالا تب میشه
نه تب نیس
تب داره الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.