خانوما این میش تب خفیف‌.....؟

تصویر
۵ پاسخ

واکسن زد یا همینطوری تبشو گرفتی؟

بله تب هستش . من با همین تب بدون هیچ علائمی پسرم رو بردم بیمارستان و بستری کردن و متوجه شدن عفونت ادراری شدید داره حتی تو بیمارستان تبش به ۳۹ هم رسید
خیلی مراقب باشید و سریع ببرید دکتر. واینکه با این دماسنج ها باید شما ۰.۵ تا هم اضافه کنید

تبه عزیزم
از۳۷/۲به بالا تب میشه

نه تب نیس

تب داره الان

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان دوتا پسرعشق👣🫀 مامان دوتا پسرعشق👣🫀 ۶ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۹ ماهگی
مامان 🧡🧡🧡 مامان 🧡🧡🧡 ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی