خوهرا ماکرونی بخورم نفخ نداره؟

۹ پاسخ

فقط دو س هفته بعد زایمان نباید بخوری

ن بخور اشکال نداره

من کلا رعایت نکردم زیاد شاید یکم بچه اذیت بشه ولی عادت میکنه

نه اتفاقا برای شیر عالیه فقط روش پودر زیره بزن یا بعدش عرق زیره سبز بخور هم خودت راحتی هم بچه

وای نخور من خوردم دخترم آنقدر گریه کرد
همون روز هم قراربود ببریم دکتر رفتم دکتر گفت ماکارونی و یه سری چیزای دیگر گفت نخور نفخ داره
من ترسیدم بگم ماکارونی خوردم دعوام کنه

خوهرا تایپک‌ قبلیمو‌ جواب بدید

والا من میخورم خودم دل‌درد میشه چه برسه بچه
مخصوصا سویا

فکر کنم ماکارونی نفاخه

من دیروز خوردم ک
ینی تا الان نخوردیه! 😐😂

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی مامان علی ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی