فقط دو س هفته بعد زایمان نباید بخوری
ن بخور اشکال نداره
من کلا رعایت نکردم زیاد شاید یکم بچه اذیت بشه ولی عادت میکنه
نه اتفاقا برای شیر عالیه فقط روش پودر زیره بزن یا بعدش عرق زیره سبز بخور هم خودت راحتی هم بچه
وای نخور من خوردم دخترم آنقدر گریه کرد
همون روز هم قراربود ببریم دکتر رفتم دکتر گفت ماکارونی و یه سری چیزای دیگر گفت نخور نفخ داره
من ترسیدم بگم ماکارونی خوردم دعوام کنه
خوهرا تایپک قبلیمو جواب بدید
والا من میخورم خودم دلدرد میشه چه برسه بچه
مخصوصا سویا
فکر کنم ماکارونی نفاخه
من دیروز خوردم ک
ینی تا الان نخوردیه! 😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.