نعلت ب واکسن چهارماهگی

۹ پاسخ

همچنین ۶ ماهگی😔 امروز زدم انقد گریه میکنه دخترم😔😔😔

لعنت به شش ماهگی از دیروز بشدت بی قراره پسرم

واسه ما که خوب بود شکرخدا

سخته ؟🥲

لعنت خدا الهی امین بچم اذیت شد 🥲

وای آره منم شنبه باید بزنم

لعنت...

👌👌هزارلعنتتتتت

چجوریه؟

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۳ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی