خانمااا شما بستنی میدید به بچه هاتون ؟؟

۱۰ پاسخ

نه والا این سرما اصلا خودمونم بستنی نمیخریم

آره یه بستنی کامل میخوره چارشو نمیکنم ک از دستش بگیرم

خانمها نی نی های شمام به سختی غذا میخورن چیکار میکنین که میخوره

اره خیلی وقته از هفت هشت ماهگی

اره میدم

اره میدم
دکترش گفت از ۹ ماهگی به بعد اوکیه

اره یکم

آره تابستون خیلی کم میدادم الان نه

آره دکترش گفت بده وزن بگیره

سلام
یکی دوبار شاید اندازه یه عدس دادم فقط مزه کنه و چشمش نمونه به دست من

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان دلانا💕 مامان دلانا💕 ۱ سالگی
مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی
مامان ❤️پسرک ترک❤️ مامان ❤️پسرک ترک❤️ ۲ سالگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی