نه والا این سرما اصلا خودمونم بستنی نمیخریم
آره یه بستنی کامل میخوره چارشو نمیکنم ک از دستش بگیرم
خانمها نی نی های شمام به سختی غذا میخورن چیکار میکنین که میخوره
اره خیلی وقته از هفت هشت ماهگی
اره میدم
اره میدم
دکترش گفت از ۹ ماهگی به بعد اوکیه
اره یکم
آره تابستون خیلی کم میدادم الان نه
آره دکترش گفت بده وزن بگیره
سلام
یکی دوبار شاید اندازه یه عدس دادم فقط مزه کنه و چشمش نمونه به دست من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.