به بچه هاتون بستنی میدید؟

۱۰ پاسخ

تابستون بهش دادم ولی الان نه

شاید تابستون بشه بدم

تاحالا ندادم..نمیدونم بدم یا نه

اره میدم

من ی بار دندون درد شدید داشت هیچیم نمیخورد وانیلی دادم

من تابستون ماهلین ۷ ماهه بود میدادم، خیلی خوب و مقویه ولی الان فصلش نیست، سردی میکنه تو زمستون نده

عاشق بستنیه پسرم
وانیلی، انبه، توت فرنگی میدم بهش

من میدم ولی فقط وانیلی

نه ندادم بهش تاحالا

الان؟ن بابا

سوال های مرتبط

مامان دلانا💕 مامان دلانا💕 ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان 🩷گل دختر🩷 مامان 🩷گل دختر🩷 ۱۳ ماهگی
مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی