بستنی میدین به بچه هاتون؟

۸ پاسخ

آره میدم بستنی وانیلی

یه کم

یکم اره

بله من هر روز دو قاشق غذاخوری میدم

اره میدم

آره میدم یکمی.

وقتی خودمون میخوریم میزارم ک یکم لیس بزنه

یه کمی اره

سوال های مرتبط

مامان 🩷گل دختر🩷 مامان 🩷گل دختر🩷 ۱۳ ماهگی
مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان دلانا💕 مامان دلانا💕 ۱ سالگی