آره بعضی وقتا
اره میدم
اره میدم عاشق بستنیه.
نوک یک قاشق چای خوری توی یک روز ۳ بار دادم .چقدرم دوست داشت😶 اما خوب نیستا زود . ب نظرم نده بهش فعلا
بله تا الان سه بار دادم
بله میدم دوست داره
هواهم گرمه میچسبه
دکتر به من گفت از یه سالگی عصرونه میتونم بدم
تاحالا 2،3 بار
در حد مزه کردن
اره ولی دوس نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.