مامانا بستنی به بچه هاتون میدین؟؟؟

۹ پاسخ

آره بعضی وقتا

اره میدم

اره میدم عاشق بستنیه.

نوک یک قاشق چای خوری توی یک روز ۳ بار دادم .چقدرم دوست داشت😶 اما خوب نیستا زود . ب نظرم نده بهش فعلا

بله تا الان سه بار دادم

بله میدم دوست داره
هواهم گرمه میچسبه

دکتر به من گفت از یه سالگی عصرونه میتونم بدم

تاحالا 2،3 بار
در حد مزه کردن

اره ولی دوس نداره

سوال های مرتبط

مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان دلانا💕 مامان دلانا💕 ۱ سالگی