۲۳ پاسخ

اره ساده وانیلی

اره ساده وانیلی دخترم دوسداره

من میدم اما خوشش نمیاد نمیخوره

از همین مدل دادم

اره میدم مارو میبینه دلش میخواد در حد دو قاشق چای خوری

اره من میدم شاهان دوست داره

شوهرم از ۵ماهگی بهش بستنی میداد

آره میدم خیلی هم دوست داره

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

بله میخوره

یکی دوبار کم اره خیلی دوس داره

اره دوس داره

من سنتی دادم دو سه بار

من معجون بستنی میدم بهش

اره میدیم

آره ولی ساده بده طعم دار نده اینا همشون اسانس و رنگ مصنوعی دارن

من یه بار با ترس و لرز در حد یه نصف قاشق مربا خوری دادم

والا من ندادم داییش بهش میده مرتب🤣

اره گلم

اره ساده وانیلی

آره عزیزم

نه هنوز دودلم

اره بچه من خیلی دوس داره

سوال های مرتبط

مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان 🩷گل دختر🩷 مامان 🩷گل دختر🩷 ۱۳ ماهگی