بستنی به بچه هاتون دادید؟هنوز ندادم

۱۲ پاسخ

منم میدم

من میدم

۷ ماهگی دادم

من بچم هیچی نمیخوره ب خاطر دندونا فقط اسهاله و تب فقط گریه میکنه

من تازه بهش میدم اونم معجون میدم
خیلیم دوست داره
ولی چون ماشاالله تپل هست میترسم چاق بشه

وای من هیچی نمیدم میترسم حتی آبمیوه
میشه ینی همه چی داد؟

نه چیزای شیرین کلا نمیدم همینجوریشم تپلیه

میخوره انبه و وانیلی و توت فرنگی خیلی دوست داره

اره دختر من دوس نداشت

اره بش میدم

گاهی بستنی وانیلی پاستوریزه باشه یکی دوتا قاشق کوچیک بهش میدم

اره دختر من که عاشقه بستنیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی 👶 مامان نی نی 👶 ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۷ ماهگی
مامان دلانا💕 مامان دلانا💕 ۱ سالگی
مامان 🩷گل دختر🩷 مامان 🩷گل دختر🩷 ۱۳ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد