منم میدم
من میدم
۷ ماهگی دادم
من بچم هیچی نمیخوره ب خاطر دندونا فقط اسهاله و تب فقط گریه میکنه
من تازه بهش میدم اونم معجون میدم
خیلیم دوست داره
ولی چون ماشاالله تپل هست میترسم چاق بشه
وای من هیچی نمیدم میترسم حتی آبمیوه
میشه ینی همه چی داد؟
نه چیزای شیرین کلا نمیدم همینجوریشم تپلیه
میخوره انبه و وانیلی و توت فرنگی خیلی دوست داره
اره دختر من دوس نداشت
اره بش میدم
گاهی بستنی وانیلی پاستوریزه باشه یکی دوتا قاشق کوچیک بهش میدم
اره دختر من که عاشقه بستنیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.