خانما به بچه هاتون بستنی میدید؟

۱۳ پاسخ

نه دکتر پسرم گفته فعلا نده

بله بده مشکلی نداره

اره هرروز

آره میدم خیلی دوس داره

نه میگن که جلوی اشتها رو میگیره و باعث کوتاه قدی میشه
من تو خونه بدون شکر درست میکنم براش

نخورده فعلا

وقتایی ک خودمون میخوریم در حد مزه میدم

من میدم

اره خیلیم دوس داره

بله میدم دکتر گفت بده

گاهی

بله میدم

آره میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان 👑هامین👑 مامان 👑هامین👑 ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان 🩷گل دختر🩷 مامان 🩷گل دختر🩷 ۱۳ ماهگی