۲ پاسخ

سلام
منم براي دخترم شير خشك البته كمكي استفاده ميكنم
شب ها براي خواب بهترش بهش شير خشك ميدم تا زودبخوره و خوب سير بشه و راحت بخوابه
من شير خشك هيپ ١ گرفتم
خيلي سبك هست فقط قيمتش بالاس من ٩٠٠ خريدمش
تا الان كه يك ماه ونيمشه دارم شبا دو وعده بهش ميدم
خداروشكر خوب بوده
البته اين شير خشك رو با مشورت از دكتر متخصصش گرفتم

تصویر

سلام شیر خشک چه اسمی دادید ؟؟؟ بهتره بهترین شیر خشک را با تجویز دکتر تهیه کنید با برند (Ah)نان

سوال های مرتبط