۳۱ پاسخ

پاک نمیکنم اینجا دوستان زیادی پیدا کردم🥺ناراحتم یا خوشحال میام بع اشتراک میزارم دو نفر بام همدلی میکنن آروم میشم

اشتراکم ۱ سالس تموم شه پاکش میکنم😐

نه پاک نمی کنم علاوه بر سوال های بچه داری خیلی هم درد و دل می کنم اینجا خالی میشم

پاک نکن بهت میگه بچه ات چند وقتشه چکاب داره یانه چی ها بهش بدی

نه پاک نمیکنم تو قسمت فرزند پروری شاید در مورد نی نی سوالی باشه بپرسم

برا من گهواره مثل اینستاست😂😂😑

بعد زایمان بیشتر به کارمون میاد سوال چیزی نمیدونیم خو بقیه میدونن نباید پاک کنن همش ک بارداری نیس

سوالای بچه داریم شروع میشه ایشالا

نه پاک نمیکنم

دیگه همه استرسا اینجا کشیدیم چرا پاکش کنیم بعد زایمان😂😂😂

نبابا بدجور معتادش شدم

من سراولی تاحامله بودم کلن گهواره بودم تابدنیااومدپاک کردم دومی ک حامله شدم بازنصب کردم😅

بعدشم برای مشکلات بچه باید سوال بپرسیم

ن خواهر تازه بچه داری شروع میشه😅

من هر چهار سال ی بار نصب میکنم و زاییدم پاک میکنم😂

بعد زایمان تازه در مورد نینیمون سوال داریم نه چرا پاک کنم🤣

بعد از زایمان اتفاقا بیشتر به دردتون میخوره

پاک نمیکنم چون از اول که جوابم مثبت شد اینجا بودم ولی احتمالا دیگه زیاد نیام سر یزنم‌

میزارم باشه ....بعدش بیشتر به درد میخوره

پاک نمی کنم
برا بارداری اولم وقتی بچه ام بدنیا اومد چون تجربه زیادی نداشتم خوب بود سوالامو می پرسیدم

وای بعد بارداری بدددترررره نیاز بیشتره بخصوص ما مامان اولی ها ک چیزی زیاد بلد نیسیم از چن نفر بپرسیم خب

نه دیگه میریم بخش زایمان کرده ها
سوالات هم میشن پی پیش زرد یا قهوه ای آروغ بگیرم یا نگیرم داروی کولیک چی خوبه و.....

نه پاک نکردم،چون آدم سوال میپرسه یا دچار مشکل میشه ازبقیه خانما کمک میگیره

من نه پاک نمیکنم من خیلی دوست دارم برنامه رو

من برای دخترم اینجا بودم و همچنان هستم وخواهم بود 6 ساله 😍😂

یا پاک میکنم یانمیکنم اشتراک نمیخرم سربارداری بعدیم بازنصب میکنم😂😅🤦🏻‍♀️

اتفاقا وقتی بچه بیاد سوالای آدم بیشتر میشه

من پاک نمیکنم بعد بارداری هم سوال هست

من نگه میدارم
احتمالا بعدشم سوالایی برام پیش بیاد
ولی نه مثل الان تندتند بیام چک کنم🫠🫠

من پاک میکنم هر وقت باردار بشم وصل میکنم

دقیقا شک نکن

سوال های مرتبط