خانما رابطه بالای 18 هغته ضرره؟

۵ پاسخ

اگه دکتر منع نکرده و استراحتی نیستی نه

اگر مشکلز نداری نه با احتیاط و با جلوگیری مشکلی نداره

اگه مشکلی نداری و دکتر منع نکرده اشکال نداره دیگه
من از موقعی ک فهمیدم باردارم نداشتم ینی دکتر گفت نداشته باشی تا بعد انتی چون حالا وضعیت جفت مشخص نیست

تا وقتی درد. یا خونریزی نداشته باشی مشکلی نداره اونم محدود نه مثل قبل بارداری

نه بهترین تایم برای رابطه است که هیچ خطری نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۶ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیان مامان لیان هفته سی‌ونهم بارداری