عزیزم بسلامتی رسیدی؟
عزیزم چطور زدی خودت زدی ؟
تا کی باید بزنی شمام انوکسارو؟؟
منم شکمم کبود شد زدم تو بازو خیلی راحتترم. دردم نداره البته جاش مهمه
کلی امپول انوکسا از lvfمونده تویخچالم کاش نزدیکم بودی بهتون میدادم
من که چهار بار زدم بازو دیدم موقع تخلیه خیلی درد میگیره دیگه نزدم. میزنم همون شکم
طبیعی یا سزارین. تا کی باید انوکسا بزنی؟
کزاز منظورته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.