امروز انوکسا رو زدم بازو خیلی راحتر بود

۸ پاسخ

عزیزم بسلامتی رسیدی؟

عزیزم چطور زدی خودت زدی ؟

تا کی باید بزنی شمام انوکسارو؟؟

منم شکمم کبود شد زدم تو بازو خیلی راحتترم. دردم نداره البته جاش مهمه

کلی امپول انوکسا از lvfمونده تویخچالم کاش نزدیکم بودی بهتون میدادم

من که چهار بار زدم بازو دیدم موقع تخلیه خیلی درد میگیره دیگه نزدم. میزنم همون شکم

طبیعی یا سزارین. تا کی باید انوکسا بزنی؟

کزاز منظورته؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری