می تونم شربت خاکشیریاتخم شربتی بخورم

۶ پاسخ

من انقدری ازطبیعی می ترسم که سزارین روبیشترترجیح میدم

ب نظرت طبیعی خوبه یا سزارین من حیرونم کدوم انتخاب کنم از هردوشون میترسم

اگه سزارین باشی نباید بخوری

ب من گفت اگه سزارین باشم ۱۲ اسفند طبیعی ۲۶ اسفند

تاریخ زایمان کیه میگه نزدیک زایمان باید بخوری

خاکشیر دهانه رحم رو نرم میکنه بهتره نخوری

سوال های مرتبط

مامان آیرا مامان آیرا ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری