نه بچه رو خفه میکنه این چه کاریه
نه این چه کاریه اصلا
نه بابا نخور
وا من سه ماهه سوم تو غذا میریزم اصلا چیزیم نشد خداروشکر
نخور بچه ضربان قلبش افت میکنه خطرناکه
دارچین بخوری بهتره
بچه مدفوع میکنه توشکم نخور
ریسکش زیاده چون هم خونریزی رو زیاد میکنه هم ممکنه بچه مدفوع کنه
بعد زایمان خونریزی شدید میاره ها نخور تا میتونی
از۳۷ رو تموم کردی میتونی بخوری فقط زیاد غلیظ نباشه شربت درست کن بخور غلیظ خوب نیست میتونی زیره سبز و خاکشیر هم بخوری دمنوش زیرهسبز هم البته غلیظ نه بخور
گرمه زردی میاره واسه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.