۴ پاسخ

آبنمک بچرخون دهنت
آموکسی سیلین 500 و استا مینوفن ساده 325 میتونی بخوری

سفکسیمم میتونی بخوری. من برای سرماخوردگیم خوردم. حتی دکتر ازیترومایسین ام بهم داد. ولی اون تو مواقع اورژانس بود

منم مثل تو بودم .الان اومدم دندون پزشکی نشستم

آموکسی سیلین۵۰۰اره

سوال های مرتبط

مامان تپل مامان تپل ۹ ماهگی
مامان آیرا مامان آیرا ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی