۳ پاسخ

منم پسرم سرش داغ بود بردمش اما خداذوشکر گفت تب نداره بچه سوخت و‌ساز بدنش بالاس براهمون سرش داغ میشه وبدنش
اگ سرفه و ابریزش نداره چیزی نیس

دکتر ب من گفت دیجیتالی زیر بغل درسته و درجه ۳۶ و۴ ب بالا تب حساب میشه

من شنیدم میگن تن سنج دیجیتال که میزاری زیربغل دقیق تره نسبت به لیزری وتفنگی

سوال های مرتبط