۴ پاسخ

پسر من شیر خودمو میخوره و خلطی و رنگشم زرد
ببین پسرم حدود دوهفته پیش اسهال شد ۵ روز بعدش اعتصاب شیر کرد و عرق زیاد میکرد...بعدش تب شدید کرد ۲ روز..
انقد شیر نخورد و اسهال بود بدنش دیگه اب نداشت و اصلااا ادرار نمیکرد ۳ روز تمام پوشکش خشک بود بدنش خیسسس عرق...دوبار بردم دکتر آشغال براش هیچکاری نکرد
ولی خودم میدونستم یچیزیش هست دور چشماش کبود و سیاه شده بود از بی ابی.. بردم دکتر سومی..گفت اینا همه از معدشه..رفلاکسش شدید شده..براش سرم نوشت و ا ار اس و فاموتیدین برا معدش...سریعا اب رفت زیر پوستش و بعو چند روز اوکی شد

نه بابا یبوست داره همش

من یبار فقط

بله عزیزم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯🎀 مامان عسلچه🍯🎀 ۷ ماهگی