پسر من شیر خودمو میخوره و خلطی و رنگشم زرد
ببین پسرم حدود دوهفته پیش اسهال شد ۵ روز بعدش اعتصاب شیر کرد و عرق زیاد میکرد...بعدش تب شدید کرد ۲ روز..
انقد شیر نخورد و اسهال بود بدنش دیگه اب نداشت و اصلااا ادرار نمیکرد ۳ روز تمام پوشکش خشک بود بدنش خیسسس عرق...دوبار بردم دکتر آشغال براش هیچکاری نکرد
ولی خودم میدونستم یچیزیش هست دور چشماش کبود و سیاه شده بود از بی ابی.. بردم دکتر سومی..گفت اینا همه از معدشه..رفلاکسش شدید شده..براش سرم نوشت و ا ار اس و فاموتیدین برا معدش...سریعا اب رفت زیر پوستش و بعو چند روز اوکی شد
نه بابا یبوست داره همش
من یبار فقط
بله عزیزم طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.