نگران نباش منم اینجوری بود دکتر گفت شیرینی میخوری بخاطر همونه گف دیگ نخور
سلام مامان ویهان.
من از دکتر پرسیدم گفت حالت لزجی مدفوع بچه طبیعیه .نگران نباش
به من گفتن شکمش سردی کرده
احتمالا حساسیت به پروتیین گاوی داره
من پسرم سرما خورده بود آموکسی کلاو پلارژین سیتریزین میدادم خلطی شده بود بد دوروز که قطع کردم خوب شد
حساسیت به پروتئن گاوی ممکنه باشه
دخترم منم یک ماهه اینجوری بود البته بعدش خون هم دیدم تشخیص دکتر حساسیت بود رژیم بهم داده🫠
حساسیت
چجوری فهمیدی خلطیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.