۸ پاسخ

نگران نباش منم اینجوری بود دکتر گفت شیرینی میخوری بخاطر همونه گف دیگ نخور

سلام مامان ویهان.
من از دکتر پرسیدم گفت حالت لزجی مدفوع بچه طبیعیه .نگران نباش

به من گفتن شکمش سردی کرده

احتمالا حساسیت به پروتیین گاوی داره

من پسرم سرما خورده بود آموکسی کلاو پلارژین سیتریزین میدادم خلطی شده بود بد دوروز که قطع کردم خوب شد

حساسیت به پروتئن گاوی ممکنه باشه
دخترم منم یک ماهه اینجوری بود البته بعدش خون هم دیدم تشخیص دکتر حساسیت بود رژیم بهم داده🫠

حساسیت

چجوری فهمیدی خلطیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯🎀 مامان عسلچه🍯🎀 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۳ ماهگی