۱۰ پاسخ

بخور عزییزم چقد سخت میگیری🥴😂

من که میخورم
ولی کم

سلام خانوما یه بازی هس تو تلگرام مث سنگ کاغذ قیچیه بازی میکنی ببری پول میده بهت خواستین تو تلگرام به آیدیم پیام بدید راهنماییتون کنم @zahra6144
اعدادو انگلیسی بزنین
البته اولش صد تومن میده بهتون

بخور خودتو اذیت نکن، فست فود و چیپس و پفک و... کمتر بخور

من همیشه میخوردم

منکه میخورم همه چی فقط تا دوماهگی نخوردم

من که الان خیلی راحت میخورم😂

من ک میخورم

من که دخترم به دنیا اومدم میخوردم والا

من از اول میخوردم

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی