۷ پاسخ

الان جدیدا دیگ قوطی برا شیرخشک تولید نمیکنن .الان همه این جوری شده کارتونی🤦‍♀️

اره همون قوطیاس

اره خیلی عالیه

واقعا عالیه من به دخترم دارم میدم هم وزن میده هم راحته براشون ولی چربیش زیاده

آره مثل همون قوطی هاس فقط بسته بندیش فرق داره

آره مشکلی نداره

من میدم فرقی نداره اصلا با قوطی ایاش فقط و فقط رنگ قاشقاش باهم فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان ❤️دلوین❤️ مامان ❤️دلوین❤️ ۱۵ ماهگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی