۲ پاسخ

عزیزم احتمالا یه جاش درد میکنه که گریه میکنه بی دلیل نیست،دکتر بردی؟

عزیزم بچه منم همینجوری بود چاره ای نیس تحمل کن ۳ ماهگی ب بعد تغییر میکنه بچه من بهتر شد وقتی متوجه میشه اطرافشو و بازی میکنه خیلی بهتر میشه

سوال های مرتبط