ببین بچه نگا به بزرگتراش میکنه من وقتی دخترم بیداره اصلا گوشی دست نمیگیرم یا زمانیکه خوابه باگوشی کار میکنم زنگم میزنم گوشی رو کابینته اصلا دست نگیگسرم که ببینه یا بخواد
من از اول اصلا نزاشتم هیچی نه گوشی نه تلوزیون خودمم افسرده شدم ولی بخاطر بچم مجبورم .ولی گاهی اوقات آهنگ میزارم براش میرقصه😄
تلویزیون که نداریم از بدو تولدش جمع کردیم
گوشی هم اصلا دم دستش نیست واقعا گاهی اوقات گوشیمو نمیدونم کجا گذاشتم از بس اینجا و اونچا میزارم
تلویزیون رو سیاه و سفید کن
تلویزیون که مهم نیست ولی گوشی رو بهش نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.