۲۹ پاسخ

با پرروییِ تمام بعلهههههههه😂🥰
با اینکه پسرم ماشاالله خیلی شیطونه و خانوادم شهرستانن کمکی ندارم
ولی دوست ندارم تنها باشه پسرم

دوس داشتم ولی خیلییییی سختتر از چیزی بود که فک میکردم و صدالبته به خاطر وضعیت کشورم نه،ترجیح میدیم تموم سعیمونو برای رفاه و رشد همین یکی بکنیم

دوست دارم اما شرایط مالی خوب نیست

خیلی دوست دارم
ولی باشرایطی ک پیش اوردن ک نمیدونم فردازنده ام بالاسربچم باشم بچم پیشمه نه واقعا روانم گنجایش این حجم ازدلواپسی رونداره

بله.

من 2تا دارم واسه هفت پشتم کافیه😅
دیگه باید بشینم نوهامو بزرگ کنم😅

نهههههه هنر کنیم این ب جایی برسونیم

تصویر

دیگه انشالله نوه من

بله دوست دارم ولی الان نه حداقل ۳سالگی به بعد

تو اقدامم ان شاء الله

نه الان زوده با ی دونه نمیتونم ولی شاید چند سال دیگه ی دختر

من اره ؛ از اول دوست داشتم ۲ تا بچه داشته باشم انشالله به زودی برای دومی اقدام میکنم

دوست دارم ولی نمیتونم .

اکثرا تا 3 یا 4 سال اول میگن بچه دیگه نمیاریم تو فامیلای ما اینجوریه بعد بچه 6 یا 7 ساله میشن میارن

من دوتا دختر دارم طلاق گرفتم اگه ازذواج دوباره داشته باشم و شرایطش باشه یکی دیگه میارم

در آرزوی دختردار شدن هستم🥲
شاید چندسال دیگه بازم شانسمو امتحان کنم

تا ۶-۵ سال دیگه بهش فکر نمیکنم
ولی تک‌فرزندی خیلی آسیب‌زاست
دوست دارم دخترم داداش داشته باشه درکل🥹

بله

خیر همین یدونه رو خدا برامون نگه داره
پول پوشک و شیر خشک شو برسونه

دوس دارم ولی فعلا نه قبلا که میکفتم دوسالکی پسرم اقدام میکنم ولی الان میگم نه

خیرررررر
البته آره
الی بعد ۱۵ یا ۲۰ سال بعد😂🙂
این بچه پدرمو درآورده 🥺

دوست دارم ولی فعلا نه

چندسال دیگه یادت میره باز باردار میشی

دلم میدونی چی میخواد
آرزومه ناراحتم حسرت اینو دارم چرا پدرم تو سن ۱۷.۱۸ سالگی شوهرم نداد ک الان بچه هام مدرسه ای باشن تا پیر نشدم لذتشونو ببرم
من عاشق بازی کردنم بچه هارو دوست دارم چون رفت آمدا کلا قطع شده دلم سه تا بچه رو میخواد

فعلا که شرایط خراب است خراب. ولی خیلی دوست دارم ۲تا دختر هم داشته باشم

دوست دارم اما الان نه واقعا

خیرررررررر🤣

اصلا نه از لحاظ مالی نه از لحاظ روحی نمیتونم ساپورت کنم

فعلا ن چون شرایطشو اصلا ندارم

سوال های مرتبط