۳ پاسخ

دقیقاااا، یه مدت گهواره نداشتم تو ارامش بودم

گل گفتی عزیزم
یه سری از مامان ها متاسفانه خیلی استرسی هستن و فکر میکنن دنیا به اخر رسیده
ناامیدی از خدا بزرگترین گناهه

دقیقااا
همه یه جون ب خدا بدهکاریم وقتیم ک وقتش برسه هیییچکس نمیتونه کاریش کنه..فقط با این حرفا و کارا زندگی خودمون و بچه سختتر میشه.کاریم از دستمون برنمیاد.(چیکار کنیم بریم موشکارو با دستمون بگیریم یا چی؟!)

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱ سالگی