۹ پاسخ

خدا از زبونت بشنوه

انشالله عزیزم

انشالله عزبزم خدا از زبونت بشنو

خدا از دهنت بشنوه ولی حس من ترس فقط

بلاخره روزگار بالا پایین داره
بعد هر سختی و بدبختی دیگه باید یه روزم خوشی و خوشبختی بیاد

حست درست میگه عزیزم ...خبرهای خوبی در راهه من همش این جمله رو با خودم تکرار میکنم

ایشاللللللله

برعکس شما من کاملا نا امیدم
ولی امیدوارم که حس شما درست باشه

ایشالاااا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی