۷ پاسخ

من دکترم گفتع روزی سه بار

آمپول هم باید بزنی چون خونریزی داری

دکترت نگفته مگه!!؟
از دکترت بپرس

اگه قلبش تشکیل شده من دکترم‌گفته شبا یکی

اگه لکه بینیه

فک میکنم دوبار

یعنی چی ! خونریزی زیاد ؟ یا لک بینی داری؟

سوال های مرتبط