۹ پاسخ

وقت خوابش گذشته بود احتمالا بهونه میگرفت گریه میکرد

فکر کردم ازونجا ترسیده کلی گریه کرده خوب نمیخواسته بیاد بیرون میزاشتی انقدر بازی کنه ک خودش خسته بشه

وقت خوابش بوده گریه میکرده

بچه ها عادتشونه دلشون میخاد فقط بمونن بازی کنن بکشی بیرون هم گریه میکنن کاش میبردی ی عروسکی چیزی میگرفتی یاخوراکی تا سرش گرم میشد

شماهم انسانی ربات که نیستی یه وقتایی واقعا ادم کم میاره،این بچه ها ادمو ب مرز جنون میرسونن
خودتو ناراحت نکن ، بهرحال پیش میاد

خب ترسیده از فضاش حتما طفلی.وقتی گریه کرده خوشش نیومده خب چرا یکجا دیگه بردی

دلیل گریه اش چی بود ؟

یه جایی تو شهرمون ک بچه ها داخلش بازی میکنن پارک سر پوشیده

شادی لند کجاس؟

سوال های مرتبط