لعنت ب رفلاکس
لعنتتتتتتتتت

۸ پاسخ

😭😭😭

گوه توشششششش

خیلی سختهههه خیلی
بعد از شیردهی نیم ساعت رو عمودی نگهش دار حتما سعی کن اروغشو بگیری
روی سطح شیب‌دار بخوابون شیب۳۰درجه
اگه دیدی هی بدتر میشه دیگه ببر دکتز بهش دارو میده
هرچن من فاموتیدن میدم ولی تاثیری نداره .. روی زمین بزارمش فوری شیر میاد تو‌ گلوش حس خفگی داره 😭

لعنت واقعا عذاب آوره😭

دکتر نبردی؟؟

از کجا بفهمیم رفلاکس داره

خیلی بده واقعا زجراوره

توف توش

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی