۳ پاسخ

نه دیگه صب بده ، من بعد ساعت ۹ دیگه چیزی نمیدم ، سنگین میشه خوب نمیتونن بخوابه

الان خیلی دیره بخوابونش

یه کم دارچین بریز

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۲ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی