۴ پاسخ

منم اینجوریم اصلا شبا خواب راحت ندارم🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

چرا فعلا که تو ۱۲ هفته ای چرت نمیتونی راحت بخوابی از فرت استفاده کن راحت بخواب
۲۰ ببعد دیگه نمیتونی طاق باز بخوابی دختر
حالشو ببر الان 😀😉

واسه همین درداست که بهشت زیر پای مادراست

چرا که نمیتونی؟؟
من لحاف بغل میکنم میخوابم نصفشو میذارم لای پام نصفشو بغلم زیر شکمم

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی